Skip to content

Cunoaştere

Aprilie 26, 2014

 

cum greu poţi despica un fir de păr
cam tot aşa şi viaţa s-o înţelegi
să poţi cunoaşte purul adevăr 
din multe opţiuni poţi să alegi

să ceri iertare de la Creator
cât spiritul în corp mai este viu
cu multe-n viaţa am rămas dator
şi am făcut greşeli fără să ştiu

lumină El mi-a dat pe săturate
şi greu am învăţat s-o preţuiesc
lucrările mi le-am păstrat curate
şi pentru asta vreau să-i mulţumesc

când îngerii putea-vor să coboare
să aducă mângâiere în privire
noi oamenii, din razele de soare
ne vom culege stropii de iubire

 

No comments yet

Lasă un răspuns

