Skip to content

Gherghef de suflet

Aprilie 14, 2014

 

brodez marama  sufletului meu

cu firul argintiu de lună plină

mă rog în gând la Bunul Dumnezeu

în neguri să-mi arunce o lumină

 

să pot vedea mereu calea cea dreaptă

în dimineţi doar linişte să am

atunci când raze calde mă deşteaptă

şi vesel ciripit  aud pe  pe ram

 

eu ruga către Tine mi-o îndrept

ca îngerii din ceruri să coboare

şi să ne ia durerea grea din piept

cuvântul Tău e binecuvântare

 

Tu ai trimis pe fiul Tău curat

pe noi să ne ridice din greşeală

ne iartă Doamne pentru ce-a îndurat

ne iartă de  păcate şi-ndoială

 

mă rog în gând la Bunul Dumnezeu

în neguri să-mi arunce o lumină

brodez marama  sufletului meu

cu firul argintiu de lună plină

 

No comments yet

Lasă un răspuns

