Skip to content

Săptămâna mare

Aprilie 13, 2014

 

 

 

trec şi Floriile măicuţă,

că timpul trece fără teamă

eu stau  pe prispa casei noastre

şi lacrimi strâng într-o năframă

 

mi-e gândul dus peste hotare

vă caută prin ţări străine

mă rog la Domnul să vă ţină

cât mai departe de  suspine

 

odaia-ncet mi-am văruit

am curăţat tot prin ogradă

din când în când câte-o vecină

mă strigă afară să mă vadă

 

odaia voastră-i ca o floare

perdele albe la fereastră

mă plimb prin ea aşa pustie

şi-aştept cu drag venirea voastră

 

e săptămâna mare mamă

la denie mă duc cu greu

de no-ţi putea veni la mine

mi-o şti de ştire Dumnezeu

 

No comments yet

Lasă un răspuns

