Skip to content

Destin

Martie 6, 2014

doi

eu aş fi vrut să fac parte din doi

să strâng doar bucurii, să număr vise

tu mi-ai trimis în gânduri aspre  ploi

şi a uitat de clipele promise

 

în mine timpul săpa galerii

prin care lin curgeau lacrimi de dor

tu stavilă ai pus la bucurii

şi ai secat un preţios izvor

 

arunc din suflet cei mai urâţi  ani

şi uit că suferinţă mi-a fost viaţa

ai  alergat continuu după bani

şi-a ta trăire a cuprins-o ceaţa

 

în zbor uşor în lume  mă ridic

nu mă apasă nici un fel de vină

în sufletul tău strâmt nu ai nimic

cu greu găseşti în neguri o lumină

 

 doi...

No comments yet

Lasă un răspuns

