Skip to content

Soartă nouă

Februarie 21, 2014

îmi strâng în braţe

bucuria

şi plec în geana dimineţii

să pot cuprinde

lumea-n palmă

să nu mă las pradă tristeţii

 

nu vreau ca plânsul

să mă prindă

spăl ochii în fântâni de dor

ţintesc o aripă

de lună

şi mă trezesc apoi în zbor

 

cu tine alături

prind putere

şi zborul mi se pare lin

nu vreau să iau nimic cu mine

cu pasul trec

peste destin

 

în viaţă de rămâi cuminte

în faţă se deschide

poarta

şi vezi un curcubeu

de aproape

iubirea pură schimbă soarta

 

 

One Comment leave one →
  1. Februarie 23, 2014 10:55 am

    Superbe versuri Maminineta! O duminica placuta in familie!

Lasă un răspuns

