Skip to content

Nu pot să cred

Februarie 8, 2014

33

nu pot să cred că tu nu mai visezi

în aşteptare sunt de atâţia ani

nici nu mai ştii în cine să mai crezi

în  lume toţi  se luptă pentru bani

 

simt dorul tău cum sapă galerii

în sufletul meu singur pe pământ

de unde să culeg eu bucurii

când de la tine n-am nici un cuvânt

 

îmbătrânesc şi timpul n-are vină

că-n  viaţă am  întâlnit prea multe ploi

la capăt de tunel mai  văd lumină

durerea e că nu mai suntem doi

 

simt iedera-ndoielii urcă-n gânduri

speranţa vreau să curăţ de rugină

adun vocale şi consoane-n rânduri

pentru că ştiu că nu am nicio  vină

No comments yet

Lasă un răspuns

