Skip to content

Ninge

Februarie 3, 2014

zapada

 

 

tot ninge e alb

cum n-a  fost demult,

e linişte calm

îmi place s – ascult

nici vântul nu are

putere să bată

imaginea asta

o vreau înrămată

 

primesc un gând nins

trimis de tăcere

îl dau amintirii

că-i plin cu  durere

îmi iau cu nesaţ

din jur bucurii

mă-nvălui în mantii

zâmbind la  copii

 

cuvintele-ţi sorb

să-mi ţină de sete

un gând iau  alături

e alb fără pete

şi ninge pe soartă

pe suflet curat

când  numărul  vieţii

e adevărat

 

e linişte calm

îmi place s – ascult

tot ninge e alb

cum n-a  fost demult

imaginea asta

o vreau înrămată

nici vântul nu are

curaj să mai  bată

 

ninge

No comments yet

Lasă un răspuns

