Skip to content

Dorinţă de-nceput

Ianuarie 3, 2014

dorinţa mea e agonie

un dor ascuns în poezie

o cern în ploaia unei plângeri

tivesc cu ea mantii de îngeri

şi împletesc clipă de clipă

la timp pierdut să-i fac aripă

 

te rog să-mi dai  ce ţi-am cerut

demult prin primul pas pierdut

să-mi faci veşmânt din amintiri

un calendar pentru priviri

aş vrea să-m dai  ce doar eu ştiu

dar fă-o,  până  nu-i târziu

 

 

clepsidrei reci,  schimbă-i  nisipul

şi dorului transformă-i chipul

spre bolta cerului înaltă

dorinţa din suflet tresaltă

vreau  mâna ta drept căpătâi

lângă iubirea cea dintâi

No comments yet

Lasă un răspuns

