Skip to content

Dorinţe de Crăciun

Decembrie 22, 2013

Mos Crăciun

 

cu toţii aşteptăm pe Moş Crăciun

care aduce daruri şi minuni

ca să mă ştie vreau să fiu mai bun

spre cer rostesc  din suflet rugăciuni

 

să poată trece  pe la fiecare

dorinţele le scriu pe gânduri bune

le pun sub  brad închise-ntr-o scrisoare

le va citi când soarele apune

 

eu îmi doresc o ţară mai deşteaptă

frumoasă e, abia poţi s-o priveşti

să urce înspre culmi treaptă cu treaptă

în straie moştenite, româneşti

 

vreau numai bucurii în dimineaţă

când ne trezim suspinul să-l uităm

noi nu mai ştim ce e pofta de viaţă

pe cel care-a greşit să îl iertăm

 

îl vreau pe Moş Crăciun la casa noastră

o Românie –ntreagă îl aşteaptă

vom sta de pază iarăşi  la fereastră

şi-om aştepta  decizia-nţeleaptă

 

Moşn Crăciun, 

 

 

2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 29, 2016 3:14 pm

    Mi-a placut foarte mult. Felicitari!

  2. maminineta permalink*
    Septembrie 29, 2016 7:06 pm

    Doamna Georgeta, toate poeziile din acest blog imi apartin, nu este nici macar un rand copiat de undeva,ele fac parte din cele cinci volume de antologie,,Amprente Literare,, si 4 volume personale toate publicate deja. Va multumesc pentru timpul acordat bloglui meu si va mai astept.Cu drag!

Lasă un răspuns

