Skip to content

Scrisoarea mamei

Noiembrie 29, 2013

copiii mei, departe sunt

dorul de voi greu mă apasă

de sărăcie am plecat

aş vrea să mă întorc acasă

 

aici e traiul mult mai bun

strâng, mamă, banii pentru voi

durerea sufletul meu strânge

şi lacrimile curg şuvoi

 

că singuri v-am lasat pe prispă

privindu-mi urmele-n tăcere

nici nu ştiam ce-o să urmeze

treceam o vamă de durere

 

lucrez din zori şi până-n seară

şi n-am cui spune ce mă doare

v-am cumpărat de toate, mamă,

vă pun pachet şi o scrisoare

 

de sărbători nu pot să vin

doar sufletu-l trimit pe stele

 vă-mbrăţişez pe toţi cu drag

vă port în gândurile mele

 

de sărăcie am plecat

aş vrea să mă întorc acasă

copiii mei, departe sunt

dorul de voi greu mă apasă

 

copil 

2 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 29, 2013 10:25 pm

    Sa va dea D -zeu rabdare.

  2. maminineta permalink*
    Decembrie 1, 2013 4:27 pm

    pentru toti e valabil…multumesc de trecere…

Lasă un răspuns

