Skip to content

Şi octombrie sfârşeşte

Octombrie 25, 2013

mere

toamnă îmi aduci parfumul

de gutuie din fereastră

şi octombrie sfârşeşte

iar mi-e dor de casa noastră

 

închid ochii trimit gândul

să se plimbe prin câmpie

unde colindam odată

amintirea-i ruginie

 

măicuţa-mi făcea cu mâna

să deschid uşa la sală

şi-mi întindea patru mere

ce ţinea ascunse-n poală

 

văd gutuile-n ferestre

luminează şi îmbie

repede mai trece timpul

unde eşti copilărie

 

şi octombrie sfârşeşte

îmi e dor de casa noastră

toamnă ai furat parfumul

la gutuia  din fereastră

gutui

No comments yet

Lasă un răspuns

