Skip to content

Timp furat

Octombrie 17, 2013

cuprinsă de mirare

eu caut alte rime

privind prin ochelarii

cu rama groasă  rece

răspuns la întrebarea

ce-n minte tot îmi vine

cum poţi să opreşti timpul

prin viaţă când îţi trece

 

cu ce să-l amăgeşti

ce să-i promiţi în pripă

cu gândul bun de-l cumperi

o faci pe jumătate

rămâne pentru tine

în loc numai o clipă

şi repede-nvârteşte

în cerc orele toate

 

e timpul meu al tău

trăirea mea şi-a ta

călătorii ce-ncep

când noaptea vede zorii

ne facem cuib şi strângem

s-avem pentru iernat

dar cuibul părăsim

când se revarsă  norii

 

păstrez o amintire

o – nchid într-un sertar

să-mi lumineze drumul

când nopţi târzii se lasă

privesc clipa ce pleacă

o şterg din calendar

dar tot mai fur o zi

să mă întorc acasă

 

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

