Skip to content

Durerea mamei

Octombrie 2, 2013

vă  scriu cu  suflet încă o  scrisoare
la cea din urmă n-am primit răspuns,
ştiu că şi voi aveţi de făcut multe
aş vrea să pot să mă opresc din plâns.
a început să-mi fie  greu măicuţă
picioarele mă dor şi-un pic în spate,
de-abia frământ o pâine-n căpistere
parcă cu-n  lanţ  am mâinile legate.
a plouat mult şi grajdul se surupă
i-am pus o proptă ce pot eu să fac,
prea multe-s de făcut prin bătătură
mă uit prin sat tot omu-i mai  sărac.
vremea e rea, acum începe iarna
lemne de foc n-am luat îndeajuns,
ştiu că şi voi aveţi pe ale voastre
de dorul vostru,  tot aştept răspuns.
m-o ţine Domnu până-n primăvară
să nu vă fie greu să mă-ngropaţi,
de nu veniţi – cu sufletul de mamă
vă iert – să nu rămâneţi  supăraţi.
No comments yet

Lasă un răspuns

