Skip to content

Amintire udă

Septembrie 30, 2013

o ploaie cântă parcă la vioară,

în picuri grei pluteşte  o amintire

demult era – începe să mă doară,

trecuta mea poveste de iubire.

 

arunc din suflet patruzeci  de toamne

mă-ntorc la anii buni când ne vedeam,

o oră, două,  lasă-mi numai  Doamne,

ca viaţa mea s-o pot privi pe geam.

 

s-aud cuvinte dulci ce le şopteai

şi eu râdeam – în  ochi aveam sclipirea,

ce lumina când tu mă mângâiai

de faţa mea nu-ţi dezlipeai privirea.

 

scriam numele tău pe orice filă

te  aşteptam în fiecare zi,

lângă castan un suflet de copilă

mai e şi acum crezând că vei veni.

 

pe lângă tine trec nu mai e vreme

când  timpul merge numai înainte,

cu grijă pun tristeţile-n poeme

tăcerea mea abundă de cuvinte.

 

 

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

