Skip to content

Învăţătoarea

Septembrie 16, 2013

m-ai mângâiat în prima zi de şcoală
simţeam şi bucurie dar şi teamă
spre băncile din clasă-am dat năvală
cu ochii căutând-o pe-a mea mamă

mi-ai pus creionul prima oară-n mână
m-ai învăţat să scriu şi să citesc
şi patru ani cu mine împreună
parcă a fost ieri de toate-mi amintesc

blajină ca şi mama ascultai
tot ce-ţi spuneau copii surâzând
poveştile pe care le citeai
le   mai  păstrăm  şi  azi  la noi  în  gând

la tâmple ai argint drumul a fost greu
tot omul este trecător sub soare
dar pentru mine ai rămas mereu
buna şi draga mea învăţătoare

2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 17, 2013 6:23 am

    Am auzit multe gânduri împrăştiate în blogosferă cu privire la noul an şcolar. Însă tot versurile sunt cele ce redau cel mai frumos amintirile acestui moment. Frumoasă.

  2. maminineta permalink*
    Septembrie 17, 2013 1:53 pm

    Multumesc de trecere Diana,daca ne ragasim macar putin in aceste versuri e linistitor.

Lasă un răspuns

