Skip to content

Când pleci

Septembrie 15, 2013

copilul meu

aş vrea să ştii

că strâng în mine

bucurii

oriunde merg

şi orice fac

sufletul meu

nu e  sărac

 

m-aş  bucura

să te văd iar

să nu mă uit

în  calendar

zi după zi

şi ceas de ceas

să număr clipa

ce-a rămas

 

ştiu sigur

că acum ţi-e bine

că drumul drept

tu l-ai găsit

dar orice mamă

tot suspină

când puiul

cuibu-a părăsit

 

iar împletesc

frânghii de dor

să-mi fac o scară

către   cer

să izvorăsc

în ciuturi  pline

când sufletul

îţi e stingher

 

să iau asupra-mi

toată vina

în calea ta

să fie soare

şi peste tot

să vezi lumina

şi bucuria

cum răsare

 

2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 16, 2013 5:38 am

    Extraordinară! Ştiu că are 5 strofe, dar mi-a plăcut atât de mult, încât… am căutat până-n subsolul paginii sperând să mai găsesc măcar una. 🙂
    M-am mulţumit să o recitesc. Scrisă cu multă căldură sufletească. O voi păstra. Superbă!

  2. maminineta permalink*
    Septembrie 16, 2013 9:13 am

    ma bucur mult…

Lasă un răspuns

