Skip to content

Încleştare

Iulie 28, 2013

tăceri şi umbre

acoperă uitarea

istorii se repetă  nefireşti

negura nopţii

înghite-ncet  culoarea

şi  mă întreb uimită

unde-ai plecat

de ce nu –mi mai zâmbeşti

 

nu te găsesc

te caut iar şi iar

rup file din caiete

fără milă

zbaterea toată

simt că e-n zadar

plecând mi-ai frânt

aripa de acvilă

 

alt spaţiu -timp

nu pot să mai  măsor 

ninsoarea am la  tâmple

 şi privirea

 mă fură  iar

 mă poartă-n alt decor

mă cheamă neîncetat

 nemărginirea

No comments yet

Lasă un răspuns

