Skip to content

SUSPIN

Iulie 23, 2013

suspin mereu

şi mă adun încet

culeg vocale

din gură de poet

desfac din verb

adaosul  prea fin

la geamul tău

nu îndrăznesc să vin

 

 

trimit un dor

născut mult prea târziu

şi mă adun

am fost şi vreau să fiu

c-un strop de mir

şi-n gând o rugăciune

colind poteci

înspre înţelepciune

 

drumul e greu

şi peste tot  ispite

păstrez în suflet

dorinţe nerostite

aş vrea în tine

mereu să mă ascund

şi orice frază

să o gândesc rotund

 

la geamul tău

nu îndrăznesc să vin

desfac din verb

adaosul prea fin

culeg vocale

din gură de poet

suspin mereu

şi mă adun încet

 

 

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

