Skip to content

Nerăbdare

Aprilie 22, 2013

te caut iar

 cum o făceam şi ieri

s-au dus de-atunci

 atâtea primăveri

iar  dorul meu

tot tremură de febră

lupta-i mai grea

ca testul la  algebră

 

drumuri prea lungi

şi prea istovitoare

se tot ivesc

mă pun la încercare

unde eşti tu

de nu găsesc cuvântul

în mintea mea

călătoreşti cu gândul

 

îţi aud paşii

cum merg doar înainte

eu te urmez

cu dorul

în cuvinte

şi nu cer  milă

sau sprijin în cădere

vreau o pastilă

să treacă de durere

 

lupta-i mai grea

ca testul la algebră

iar dorul meu

tot tremură de febră

şi iar se duc

atâtea primăveri

te caut iar

cum o făceam şi ieri

No comments yet

Lasă un răspuns

