Skip to content

Plată

Martie 31, 2013

ne pleacă  unul câte unul

părinţii noştri  spre lumină

rămânem singuri şi-n tăcere

pe suflet  încrustăm o vină

 

că n-am venit mai des acasă

doar la Crăciun şi-apoi la Paşte

pe multe drumuri merge  pasul

şi multe nu le vom cunoaşte

 

să izbândesc înspre înalt

urc trepte doar spre vindecare

şi glasul Celui sfânt ascult

cum îmi aduce alinare

 

căsuţa mică cu pridvor

ce mi-a păstrat copilăria

încă mai e – bătrânul timp

din  inimă  îmi ia chiria

 

mă – ntorc în suflet de copil

cu ochii larg deschişi spre soare

şi timpului plătesc chiria

numai cu  zilele  impare

 

 

3 comentarii leave one →
  1. Aprilie 3, 2013 3:23 pm

    felicitari pt blog

  2. maminineta permalink*
    Aprilie 3, 2013 10:16 pm

    Multumesc frumos de trecere, te mai altept…

  3. maminineta permalink*
    Aprilie 4, 2013 7:41 am

    Multumsc George, ganduri bune de la Bailesti.

Lasă un răspuns

