Skip to content

Lucrarea Lui

Februarie 15, 2013

 

 

Dumnezeu  lucrarea îşi aşterne

pe pământ oriunde –n orice loc

cât de singur eşti când vine noaptea

somnul ţi-l veghează cu noroc

când din calendar alegi secunde

şi-o bucată iarăşi rupi din viaţă

pentru tine iar se pregăteşte

şi   apare  altă dimineaţă

 

Dumnezeu nu m-a uitat de tot

încercări îmi pune înainte

drumul Lui fără final îl simt

cum se construieşte din cuvinte

câteodată mai  beau câte- un strop

de agheasmă diluată-n vin

geamătul de gânduri izvorăşte

dintr-un suflet ce nu-mi e străin

 

  Dumnezeu mă lasă uneori

să admir un curcubeu de aproape

şi mă mir cum ploaia spală iar

neputinţa  şi o dă pe ape

pelerin rămân în calea mea

adun mirul sfânt de pe icoană

prind în suflet aşchii dintr-un vis

şi cu ele vindec altă rană

 

No comments yet

Lasă un răspuns

