Skip to content

Mă vreau

Februarie 14, 2013

ghiocel-bailesti.

mă vreau întoarsă-n primăvara vieţii

plăpândul ghiocel să mă mângâie

un drum aş construi  azi tinereţii

 de ar putea în braţe să mă ţie

 

n-aş mai lasa tristeţi să mă doboare

pe verticală aş croi destine

în griul zilnic aş găsi culoare

să curăţ suferinţă  şi  suspine

 

cum blânde raze aburul ridică

lăsând pământul fraged de ajuns

un verde crud răsare din urzică

iar  roşu din obraz e un răspuns

 

cu tine vreau să fiu în primăvară

să nu simt timpul care-mparte anii

şi floarea de-nceput iar să răsară

în grădinţa unde -nflor  castanii

No comments yet

Lasă un răspuns

