Skip to content

Gând mut

Ianuarie 27, 2013

în albul iernii mă scufund

nu  cer la nimeni îndurare

abisul vieţii îl inund

şi peste suflet trag fermoare

îmi fac din amintire scut

când greul sufletu-mi apasă

îngrop în taină un trecut

într-o pădure-ntunecoasă

că n-am trăit decât un vis

ce-n suferinţă  a murit

clădind un singur manuscris

ce prea puţin a cântărit

în faţă – i stâncă de bazalt

nu zăbovesc ci urc mereu

ţintesc cu gândul spre înalt

ca să descopăr ce-i al meu

No comments yet

Lasă un răspuns

