Skip to content

E iarna grea afară

Decembrie 16, 2012

 

 

se stinge focu-n sobă

şi noaptea e târzie

nu pot deschide poarta

 dinspre copilărie

îmi amintesc ce vise

puneam mereu sub brad

sunt toate spulberate

în hăul lumii cad

 

un brad aduc în casă

să-mi îndulcească chinul

îi dau singurătăţii

din cupă tot veninul

privesc cum în fereastră

pictează flori de gheaţă

o iarnă viforoasă

ce adoarme-n dimineaţă

 

 e iarnă grea afară

şi sufletul îmi plânge

că bătrâneţea vine

şi zilele îmi strânge

încet îmi trece timpul

bătătorind cărarea

îmi caut tinereţea

şi găsesc  doar iertarea

 

5 comentarii leave one →
  1. Decembrie 17, 2012 4:08 pm

    Brăduț. 😉

  2. maminineta permalink*
    Decembrie 18, 2012 9:12 am

    vin sarbatorile mami…

  3. Decembrie 18, 2012 3:57 pm

    Vin sărbătorile, dar ce înseamnă ele fără cei dragi alături?

  4. maminineta permalink*
    Decembrie 19, 2012 11:03 am

    Slavic, daca cei dragi nu mai sunt, alature-te altor oameni buni ce seamana cu tine, drumul vietii trebuie sa fie drept si obligatoriu parcurs in doi sau mai multi.

  5. Decembrie 19, 2012 4:12 pm

    Mulțumesc!

Lasă un răspuns

