Skip to content

Dor

Octombrie 8, 2012

puterile îmi scad mereu

abia mă duc până la poartă

dar  nu mă vaiet că mi-e greu

mai cos încă un tiv la soartă

 

a venit toamna prin livezi

şi în cămară am pus de toate

dacă ai veni să ne mai vezi

ne-ai da un strop de sănătate

 

ştiu că-ţi e bine unde eşti

şi asta mă bucură nespus

mi-ar place să-ţi  mai spun poveşti

o fac ades  cu gândul dus

 

când dorul de noi o să-l simţi

în drum ţi-om pune  o lumină

şi te vom aştepta cuminţi

sub cireşar cu masa plină

 

 

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. Cotlonul « Ioan Usca

Lasă un răspuns

