Skip to content

Mirajul străinătăţii

Septembrie 16, 2012

te-am petrecut la gară c-un oftat

plecai s-avem ce pune noi pe masă

eu te priveam în ochi ca altădat

şi de atunci te tot aştept acasă

 

un timp am mai vorbit la telefon

îţi mai spuneam ce mai era prin sat

acum aştept degeaba să am  ton

mi-e greu să cred că toate le-ai uitat

 

copii au crescut, învaţă bine

s-au bucurat că au avut ghiozdane

mă-treabă zilnic dacă ştiu de tine

ce pot să iau din doar cinci milioane

 

atâta e salariul meu  şi-i greu

le trebui- cărţi şi haine dar şi pâine

îi amăgesc spunându-le mereu

că o să aibă mult mai multe mâine

 

am auzit multe bârfe prin sat

că tu altă Mărie ţi-ai găsit

dacă-i aşa acum că  eşti bogat

poate că Domnul m-o fi pedepsit

 

eu casa am ţinut-o ca o floare

cei doi copii la umăr mi-au ajuns

şi astăzi că e zi de sărbătoare

mă rog la Dumnezeu  să-mi dea  răspuns

 

te port în gând cum erai tu Ioane

când ne-am luat nimica n-am avut

copii nu mai vor acum ghiozdane

ci tatăl  făr- de  care au crescut

 

te-om aştepta că poate vii la iarnă

dar dacă acolo ai altă Mărie

zăpada de-o să vină o să cearnă

cenuşă pe a ta căsătorie

2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 17, 2012 10:28 pm

    Trist dar adevarat…

  2. maminineta permalink*
    Septembrie 26, 2012 4:53 pm

    Ionele, viaţa e aşa cum e, cazi, te ridici şi încerci s-o trăieşti…

Lasă un răspuns

