Skip to content

Scânteie

Septembrie 10, 2012

 

 

m-am rătăcit

tot călător

prin viaţă

în palme

ţin

tot ce-am primit

povaţă

cu patimă rescriu

 tristeţile  trecute

buchete fac

din plângerile

mute

 

o rază vreau

să-mi lumineze-n

cale

prea obosit

aştept

vremea  venirii

 tale

rimă împletesc

şi spun

o rugăciune

spre cer tăcerea

s-aducă  o minune

 

eşti tu

visez

e noapte-ntunecoasă

îmi trec

prin gând

imagini

o angoasă

încet cuprinde

şi ultima tăcere

opresc în mine

un dram

de mângâiere

 

buchetul

 de tristeţi

îl dau pe ape

un suflet însetat

să am aproape

zenitul

să-l cuprind

cerşesc chemarea

scânteia

vreau  să prind

mi-o fură

zarea

No comments yet

Lasă un răspuns

