Skip to content

Acasă

Septembrie 5, 2012

 

cum vin în fiecare an măicuţă

la casa noastră cu pridvor

şi-n acest an am mers pe drumuri

aveam în suflet prea mult dor

 

deşi  simt   pasul  că mi-e greu

anii au trecut şi peste mine

văd  lacrima din ochii tăi

ce-n drumul meu mă tot susţine

 

aici sunt bine am de toate

dar sufletul se -mparte- n două

când ochii-nchid privirea pleacă

mă văd în tinda  ta când plouă

 

şi aici mi-am făcut adăpost

nu mă mai udă nici o ploaie

dar inima mai tare bate

când sunt la tine  în odaie

 

mâna-ţi sărut cu mult respect

pe tata îmbrăţişez cu drag

şi-o bucurie simt în mine

când trec cu pasul al tău prag

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

