Skip to content

BUNICA ( dedicată prietenei mele Dana -o bunică fericită)

Iulie 12, 2012

 

 

bucuroasă e bunica

nepoţica ei acum

va veni la ea acasă

uite-o se vede  pe drum

chip de înger în rochiţă

nu poate deschide poarta

vrea să ştie tot şi toate

buna-şi povesteşte soarta

bună ai flori în grădină

şi găina are pui

de ce mă latră căţelul

eu te rog de poţi să-mi spui

cum ai pus flori în  covoare

vreau desculţă să păşesc

peste tot este verdeaţă

bună ce mult te iubesc

buna cu rouă pe gene

nepoatei îi dă răspuns

o să-ţi povestesc de toate

timpul să fie de-ajuns

la lampă în  şezătoare

coseam ie cu altiţă

tu ai telefonu-n mână

de când eşti la grădiniţă

eu în nopţile de iarnă

cântam pe la şezători

voi de mici aveţi laptopuri

like-uri daţi de mii de ori

s-a schimbat viaţa măicuţă

de mult nu mai staţi pe prispă

de pe google ştiţi de toate

ce pe lume acum există

buna cere de la  Domnul

putere şi sănătate

să venim la anu- acasă

şi să nu găsim lăcate

No comments yet

Lasă un răspuns

