Skip to content

Soartă nouă

Iunie 4, 2012

 

mă întremez, mă torn iar în tipare

o altă soartă voi chema să vină,

închid cu lacăt uşa la uitare

şi plec cu mâna-ntinsă spre lumină.

 

consoane şi vocale curg pe ape

în peşteri să se nască în  cuvinte,

cu roua ce se-adună iar pe pleoape

voi spăla răul celui care minte.

 

cu dor de tine desenez retina

leg soarta bună cu un lanţ de dor,

am găsit locul unde e lumina

aştept să vii să-mi fii de ajutor.

 

în dimineţi străine mă trezesc

din zborul meu ce plăsmuieşte vise,

rutina unui glob prea  pământesc

renaşte-n sâmburi-galbene caise.

 

şi plec cu mâna-ntinsă spre lumină

închid cu lacăt uşa la uitare,

o altă soartă voi chema să vină

mă întremez, mă torn iar în tipare.

 

 

3 comentarii leave one →
  1. Iunie 7, 2012 7:58 pm

    Profund.

  2. maminineta permalink*
    Iunie 7, 2012 9:28 pm

    Slavic, mă bucură trecerea ta pe aici.Numai gânduri bune de la Băileşti.

  3. Iunie 7, 2012 10:55 pm

    Mulțumesc mult! Abia aștept să fiu invitat pe acolo. 🙂

Lasă un răspuns

