Skip to content

Fior de primăvară

Aprilie 19, 2012

Nu vreau ca deznădejdea să mă prindă

E primăvară în drumul meu acum,

O floare şi cafeaua aburindă

Mă -nsoţesc, mă –mbată cu parfum.

Tristeţile le-am cheltuit pe toate

Am cumpărat şi  dor şi zâmbet cald,

Iar pe speranţele prea oxidate

Am presărat lucire de smarald.

Promisiuni făcute într-o doară

C-un bold le-am prins pe-o aripă de stea

Speranţele ce nu voiam să moară

Le-am strâns pe-un vis ce încă mai plutea.

Decorul verde al ierbii mă inspiră

Şuvoi de gânduri  tind spre zare-albastră

Oricare întrebare nu mă miră

Şi deschid lumii singura fereastră.

Mă -nsoţesc mă-mbată cu parfum

O floare şi cafeaua aburindă,

E primăvară-n drumul meu acum

Şi nu las deznădejea să mă prindă.

No comments yet

Lasă un răspuns

