Skip to content

Rugă lui Moş Nicolae

Decembrie 3, 2011

Moşule bun, aş vrea să nu mai plâng

Dar o tristeţe mare mă apasă,

Suvoi de lacrimi în batistă strâng

Că mama mea nu s-a întors acasă.

Când a plecat eram în clasa întâi

Şi câte nopţi de dor oftam mereu,

Mâna măicuţei mele căpătâi

Eu n-o mai simt şi-mi este tare greu.

Tu poate poţi prin poarta ei să treci

Să-i aminteşti de casa cu pridvor,

De-aş fi mai mare aş găsi poteci

S-o pot vedea, că nu mai pot de dor.

În clasa a patra am trecut acum

Măicuţa mea munceşte prin străini,

Mi-e dor mosule drag de-al ei parfum

Poate ai drum pe aicea să m-alini.

Ştiu moşule că sunt prea mulţi copii

Care îţi scriu şi-ţi spun durerea lor,

Dacă poţi face multe bucurii

Adu-mi te rog pe mama în pridvor.

No comments yet

Lasă un răspuns

