Skip to content

Caut un vis

Iunie 5, 2011

 

 

 

 

rupi dintr-o stea o firimitură

  extragi  din ea puterea vie

 colinzi pământul cântând din gura

 rogi universul deschis să ţie

faci o plimbare printre planete

 şi legi destine mari  de respect

 la cotitură e- o lună noua

ce te priveşte ca pe-un suspect

 de ce-ai pătruns în unde sacre

 cu ce -nvelişul de stea ai rupt

când tulburi apa cu vise acre

 tot universul pare corupt

coase ruptura din râul vieţii

 şi urcă trepte înspre zenit

 nu te poţi plânge de oboseală

 tăcerea asta  te-a odihnit

din mulţi doar unul întinereşte

pe el îl doare orice cuvânt

 de poţi găseşte-l  prinde-l de mână

şi-ncet coboară înspre  pământ

fă sărbătoare din întuneric

sfios lumina atârn-o în cui

 aşază masa cu bunăstare

 şi libertatea dă-o oricui

 

 

 

8 comentarii leave one →
  1. Iunie 7, 2011 8:42 pm

    Mami, eu nu mai caut nimic!

  2. maminineta permalink*
    Iunie 8, 2011 7:56 am

    Primadona, imi era dor de tine, cum sa nu mai cauti, speranta nu moare niciodata, greutatile ne invata sa supravietuim.Fii mai optimista,stiu ca sunt probleme cu casa de sanatate, dar o sa se rezolve pana la urma.Salutari pentru al 2 lea.

  3. Iunie 10, 2011 12:25 am

    Multumesc de incurajare.

  4. Iunie 10, 2011 3:52 pm

    Echipa Clanway te invita sa participi la un concurs de provocari.Te asteptam!Pentru mai multe detalii intra aici

  5. Iunie 15, 2011 5:08 pm

    E greu sa ramanem mereu optimisti, dar citind aceste versuri minunate am simtit un imbold, sa nu ma las doborata de greutati si sa sper mereu si mereu……mi-au placut foarte mult si le-am tot recitit !

  6. Iunie 17, 2011 6:00 pm

    Maminineta, LA MULŢI ANI, să fii sănătoasă şi voioasă, să ai parte numai de bucurii alături de cei dragi!

    Cristi şi Geanina

  7. maminineta permalink*
    Iunie 17, 2011 9:57 pm

    Dragii mei, prietenia voastră mă onorează până la lacrimi.Clipa întâlnirii cu voi a rămas pentru mine un balsam.Vă îmbrăţişez cu drag.

  8. Iunie 18, 2011 11:12 pm

    Blogul a schimbat adresa! 🙂

Lasă un răspuns

