Skip to content

La strâns de amintiri

Septembrie 18, 2010

plouă cu lacrimi de dor

alunecă-n mine inundând

ochii

încălzind sufletul

obosit de atâta umblet.

aripa frântă a timpului

bate cu sfială când apar  în uşa

deschisă a durerii.

culeg secunda trăită

şi o adăpostesc  în cămara

unde am strâns atâtea doruri

pentru iarna amintirilor.

8 comentarii leave one →
  1. kushter permalink
    Septembrie 20, 2010 11:28 am

    obosit de atâta umblet!!!!!!!! Frumos!

  2. maminineta permalink*
    Septembrie 20, 2010 2:04 pm

    Slavic la varsta mea sufletul a umblat mult si e obosit, matale esti tanar ai viata inainte.Drum cu flori si realizari marete iti doreste mami.

  3. Septembrie 27, 2010 12:49 am

    „aripa frântă a timpului

    bate cu sfială când apar în uşa

    deschisă a durerii”

    Tare frumos pasajul acesta, cu toată tristeţea lui…

  4. Septembrie 27, 2010 11:38 am

    Iete na!
    Ce e cu tonul ăsta, mami? Fii veselă. Eşti atât de iubită…

  5. maminineta permalink*
    Septembrie 27, 2010 11:46 am

    Criss mami, tristeţea ne însoţeşte mereu.Nu putem să nu ţinem cont de ea.

  6. maminineta permalink*
    Septembrie 27, 2010 11:49 am

    Al 2 lea, ce mă bucur că mai dai un semn de viaţă. Mi-e dor de voi, de Primadona mai mult.

Trackbacks

  1. Tăbliţele de la Sinaia « Ramania Dacia România
  2. Răpciune | Ioan Usca

Lasă un răspuns

