Sări la conţinut

Zidul înfrângerii

septembrie 6, 2010

 

în spirala de timp ce se scurge rapid

eu ascult timorat toate veştile proaste

şi în suflet îmi creşte  ca pe Ana,  un zid

ochelarii să-mi pun, să citesc în  contraste.

 

înghiţind în tăcere, pâinea scumpă a vieţii

traversăm un ţinut plin de şerpi şi de lupi,

n-am putere să alin ce dureri au drumeţii

golul  mare din suflet, e prea greu să-l astupi.

 

suntem mulţi,  părăsiţi la răspântii de drum

n-avem ţel şi speranţa a plecat de la  noi,

bucuria am pierdut, a luat foc  şi e scrum

ne târâm euforic şi  obsedaţi  spre noroi.

 

timpu-îşi strânge spirala, o secundă ne lasă

să ne dezmeticim, să privim drumul drept

gândul nostru să fie la durerea de-acasă

nimeni dorul nu-ţi poartă, de nu esti înţelept.

 

ochelarii să-mi pun, să citesc în  contraste.

şi în suflet îmi creşte  ca pe Ana,  un zid

eu ascult timorat toate veştile proaste

în spirala de timp ce se scurge rapid.

 

12 comentarii leave one →
  1. kushter permalink
    septembrie 8, 2010 3:57 pm

    ne târâm euforic şi obsedaţi spre noroi. Frumos şi adevărat!

  2. maminineta permalink*
    septembrie 8, 2010 10:26 pm

    Slavic mami, nu-ti scapa nimic.Cale curata si bucurii multe sa ai mami.

  3. kushter permalink
    septembrie 9, 2010 12:28 pm

    Mulțumesc! Aveți un suflet nobil.

  4. amnesiacgirl permalink*
    septembrie 10, 2010 10:52 am

    mult prea trista poezia, mami. avem nevoie de incurajari si ganduri bune. daca nici in poezie nu gasim cuvinte de imbarbatare, ce facem? hai ca se poate, scrie despre lucruri frumoase, tre sa mai fie cateva, nu?

  5. Geanina Lisandru permalink
    septembrie 11, 2010 1:09 pm

    Te citesc şi aici cu mare drag.

    Te îmbrăţişăm cu toată dragostea,

    Cristian şi Geanina

  6. munteanul permalink
    septembrie 11, 2010 9:03 pm

    Mamineta, triste dar deosebite versuri, aşa cum nea-ţi obişnuit.
    Urâtă sau frumoasă, grea sau uşoară, viaţa asta merită trăită.

  7. mihaela13o permalink
    septembrie 12, 2010 10:26 am

    Am incercat sa selectez un fragment insa nu m-am putut hotari… e frumoasa poezia in intregime! O toamna insorita!

  8. maminineta permalink*
    septembrie 12, 2010 4:23 pm

    Multumesc de trecere Mihaela.Viata are meandrele ei.Noi sa fim sanatosi.

  9. maminineta permalink*
    septembrie 12, 2010 4:25 pm

    Numei bine va doresc, Voi doi imi dati o stare de bine speciala.Va pupa mami.

  10. maminineta permalink*
    septembrie 12, 2010 4:26 pm

    Un sfat venit la timp.

  11. septembrie 13, 2010 8:45 am

    Ana! Ana! de cîte ori noi te-am zidit!

  12. maminineta permalink*
    septembrie 13, 2010 9:30 am

    Asa este, zidul strange, inimioara plange. Ana este intotdeuna sacrificata.Multumesc de trecere Nicu.Zile senine sa ai mereu in calea ta.

Lasă un comentariu