Skip to content

Reclamaţie şi apărare

Iunie 12, 2010

Violul Elenei,  rechizitoriu întocmit  de  Valeriu Cercel

Vreau sǎ-l reclam pǎ Ion a’ lu’ Scarlat
Pentru viol, al naibii prǎpǎdit,
Da’ nu numa’ cǎ el m-a violat,
Nenorocitu’ m-a şi-mbolnǎvit :

Intrǎ acum trei luni sǎ zic, precis,
În miez de noapte peste mine goalǎ,
Cǎ eu nu ţin pe varǎ geamu-nchis
Având cǎlduri de-atâta zǎpuşealǎ,

Şi de atunci, în fiecare searǎ
A tot venit, o noapte n-a omis,
Cum se-ntâmpla, ştiind de prima oarǎ,
Eu tot uitam mereu geamul deschis ;

Acuma iaca, s-a mai rǎcorit,
Iar noaptea-i rece şi-ncǎ foarte bine,
Cǎ de trei zile tare am rǎcit…..
Îl tot aştept la geam şi nu mai vine.

Şi apărarea lui Ion, de Maminineta

Sunt Ion al lui Scarlat şi vă spun vouă
Că-i o minciună tot ce Leana a zis
Nu merg la ea dacât atunci când plouă
Că doar atunci găsesc geamul deschis.

De ce viol vorbeşte…, zău nu ştiu
Ea fiind goală, în pat m-a aruncat
Câinii lătrau, drumul era pustiu
Frică-mi era şi -ncet m-am dezbracat.

In vara asta a plouat puţin
M-am dus la ea cât am la mână deşte
Să vă spun tot, mai bine mă abţin
Şi ce stric eu, dacă acum boleşte.

O să mai trec deseară înc-o dată
Poate-o împăc şi de o fi răcoare
Îi dau mantaua mea de la armată
S-acopere cu ea peste picioare.

6 comentarii leave one →
  1. Iunie 14, 2010 10:04 pm

    Heheheee… al dracu Ion!

  2. maminineta permalink*
    Iunie 14, 2010 10:09 pm

    Al 2 lea, trebuia sa se apere si el cumva. Dar pana la urma s-au indreptat lucrurile.

  3. Iunie 15, 2010 8:33 am

    Sarut mana Maminineta! Cat de dor mi-era sa-ti mai citesc frumoasele stihuri! De data asta, comicul a luat loc tristetii si deznadejdii! Ce sa zic, daca incerc sa ma transform intr-un judecator impartial, gasesc vina amandurora, si lui Ion si Elenei iar solutia data de mine ar fi…casatoria!
    O zi frumoasa si sa auzim doar de bine!!

  4. Iunie 16, 2010 2:28 am

    Maminineta, nu aş vrea să primesc un răspuns de la dumneavoastră în versuri… Deci, nu aduc acuzaţii şi nici nu trimit scrisori rimate.

  5. Marioara permalink
    Iulie 14, 2010 10:51 am

    Am citit poeziile sunt frumoase ,sunt desprinse din realitatea de zi cu zi .Multa sanatate si toate gindurile mele bune se indreapta catre voi. Din inima pentru inima .

  6. maminineta permalink*
    Iulie 14, 2010 11:28 am

    Marioara, pentru echilibrul nostru sufletesc nu este bine sa fim intotdeuna tristi.E o poezie satirica.

Lasă un răspuns

