Skip to content

Balsam de gând

Mai 19, 2010

când citesc  versuri sublime,

 sufletul îmi e  balsam

sunt  cuvinte adunate

 într-un şir  spre neuitare

sorb licoarea lor curată

 şi constat că eu nu  am

raze de lumină pură,

să văd drumul spre  iertare.

 

gânduri vechi îmi vin în minte

 şi  tristeţea mă apasă

energie nu mai am,

am pierdut-o în zbateri  grele

port cu mine seci clişee,

 amintiri despre a mea casă

râuri de vise pierdute,

 rătăcite, paralele.

 

vântul cu al lui suflu stinge

 şi speranţă cea  mai vie

vreau doar linişte să am ,

 mă doare atât nesomn

las clipa ce oboseşte,

înlanţuită -n sclavie

aş vrea să găsesc scânteia,

 ca să pot să mă transform.

 

15 comentarii leave one →
  1. Mai 19, 2010 3:55 pm

    Mami, tu esti vulturul care zboara!
    O stiu prea bine.
    Sunt si eu alaturi. Trebuie sa rezistam…

  2. Mai 19, 2010 4:08 pm

    ” vântul cu al lui suflu stinge

    şi speranţă cea mai vie

    vreau doar linişte să am ,

    mă doare atât nesomn

    las clipa ce oboseşte,

    înlanţuită -n sclavie

    aş vrea să găsesc scânteia,

    ca să pot să mă transform.”

    Subscriu! 😉

  3. Mai 19, 2010 5:51 pm

    „mă doare atât nesomn

    las clipa ce oboseşte,

    înlanţuită -n sclavie

    aş vrea să găsesc scânteia,

    ca să pot să mă transform”…

    O încântare, tare frumos… O după amiază liniştită să ai!

  4. maminineta permalink*
    Mai 20, 2010 7:38 am

    Primadona,eu rezist,am trecut prin multe,dar ce vor face copii nostrii,in tara asta cu atatea greutati?

  5. maminineta permalink*
    Mai 20, 2010 7:40 am

    Orry, ma bucur sa am prieteni care gandesc la fel ca mine.Macar atata sa mai avem, gandurile, pana no-r pune taxe si pe ele.

  6. maminineta permalink*
    Mai 20, 2010 7:44 am

    Criss, lucrurile frumoase nu obosesc oamenii sensibili.Multumesc mult de trecere.

  7. kushter permalink
    Mai 20, 2010 5:22 pm

    „vântul cu al lui suflu stinge

    şi speranţă cea mai vie

    vreau doar linişte să am…”

    Aţi intuit şi situaţia mea! Frumos, profund, adevărat!

  8. maminineta permalink*
    Mai 20, 2010 5:35 pm

    Slavic,e doar un episod din viata ta mami, vor urma si zile mult mai bune.

  9. Mai 22, 2010 1:09 pm

    Superbe versuri, maminineta. Grele pe suflet dar frumoase.

  10. maminineta permalink*
    Mai 22, 2010 7:46 pm

    Multumesc de trecere Cristi.Mami, iti doreste tot ce e mai bun pe lumea asta.

  11. Mai 23, 2010 2:06 pm

    Blogul dumneavoastră este unul deosebit de primitor şi „cald”. Cum să nu trec?! Verific zilnic şi poate, poate mai găsesc o postare nouă… versuri pline de însufleţire şi înţelepciune. O duminică superbă!

  12. maminineta permalink*
    Mai 23, 2010 5:45 pm

    Multumesc Cristi,la fel.

  13. Mai 24, 2010 10:14 pm

    Nici nu vă imaginaţi cum se lipesc versurile acestea de sufletul unui om aflat la depărtare de casă… amintiri despre a mea casă… vise pierdute…

  14. maminineta permalink*
    Mai 25, 2010 8:43 pm

    Cristi mami, eu stiu ca e greu departe de casa, tie,parintilor tai si rudelor tale,dar daca acolo iti este mai bine,ramai fericit unde esti.In tara vezi si tu ce ni se pregateste.

Trackbacks

  1. Articol în ziarul Libertatea: “În Asia, 80.000.000 de oameni vorbesc limba română”! | Editura Solif – Dr. Lucian Iosif Cueşdean

Lasă un răspuns

