Skip to content

Gerul

Ianuarie 27, 2010

Privim fascinaţi cum iarna dă  vieţii o lecţie

În loc de cerneală, o scrie cu lacrimi de ger

Mor viruşi porcini , înnecaţi de o singură  frecţie

Şi dorul de vară, pluteşte din piepturi spre cer.

 

Îngheaţă izvoare, îngheaţă pe ramuri zăpada

Nu latră nici câinii, e linişte , calm şi senin

Tăcută şi  albă ne mătură  casa şi strada

Te bucuri  de focul din sobă şi cana de  vin.

 

Îngheaţă salarii şi pensii îngheaţă pe loc

E criză se ştie, e lumea învinsă de bani

Rămaşi fără sprijin, nu poţi  să găseşti un mijloc

Să treci cu vederea o ţară de oameni sărmani.

 

Mai e o speranţă, pluteşte pe-o rază de soare

Ghiocelul plăpând, ce sfidează a gerului ură.

Un ger supărat învins, de o singură  floare

Ce aduce lumină în gând  şi-n  suflet căldură.

 

 

10 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 27, 2010 6:13 pm

    „Îngheaţă izvoare, îngheaţă pe ramuri zăpada

    Nu latră nici câinii, e linişte , calm şi senin

    Tăcută şi albă ne mătură casa şi strada

    Te bucuri de focul din sobă şi cana de vin.”

    Îmi place teribil această imagine, mă şi văd prinsă în decor bucurându-mă de căldura focului din sobă şi aromele din cana cu vin.

  2. maminineta permalink*
    Ianuarie 28, 2010 8:55 am

    Gianina, iti doresc sa te bucuri de acest decor, alaturi de Criss.Numai bine.

  3. mihaela13o permalink
    Ianuarie 28, 2010 10:32 am

    „Mai e o speranţă, pluteşte pe-o rază de soare

    Ghiocelul plăpând, ce sfidează a gerului ură.

    Un ger supărat învins, de o singură floare

    Ce aduce lumină în gând şi-n suflet căldură.” – frumos… Aştept cu nerăbdare ghioceii! 🙂

  4. maminineta permalink*
    Ianuarie 28, 2010 11:22 am

    Mihaela, mulţumesc pentru vizita ta, parcă e totuşi prea mult ger, aşteptăm vremuri mai bune.

  5. Ianuarie 28, 2010 1:59 pm

    „Îngheaţă salarii şi pensii îngheaţă pe loc

    E criză se ştie, e lumea învinsă de bani

    Rămaşi fără sprijin, nu poţi să găseşti un mijloc

    Să treci cu vederea o ţară de oameni sărmani” – în lupta cu banul pierdem constant teren. Dacă o vom câştiga pe aceea cu sufletul tot e bine, rămâne ceva frumos…

  6. maminineta permalink*
    Ianuarie 28, 2010 3:33 pm

    Criss, multi dintre noi nu vom mai avea putere, dar macar voi cei tineri sa va uniti spre biruinta.

  7. Ianuarie 28, 2010 5:12 pm

    In lupta mea cu gerul naprasnic/ Am racit destul de strasnic/ Insa nu m-am dus inca pe copca/ Bine antrenat fiind de-o… vodca. Ehei, ce puteri nebanuite imi da gerul asta, mitraliez niste versuri la foc automat… 🙂 Sper ca apreciaza toata lumea talentul meu in ceea ce priveste poezia dihotomica de sezon, cu influente dadaice si ritmuri (latine, era sa zic) de vers alb cu sufixuri si prea multe fixuri asemanatoare… Semneaza, eu. 🙂

  8. maminineta permalink*
    Ianuarie 29, 2010 9:06 am

    Mai Ionica,chiar ai talent, scrie mami ca noi citim, foarte frumos…

  9. Ianuarie 29, 2010 2:30 pm

    Multumesc, Maminineta, ma mai alint si eu asa din cand in cand cu cate vreun vers… Deh, spiritul meu ludic… 🙂

  10. maminineta permalink*
    Ianuarie 29, 2010 2:47 pm

    Ionele, un catren pe zi, dupa care prinzi gustul… o sa-ti placa.

Lasă un răspuns

