Skip to content

Priveghi

Decembrie 8, 2009

foto Amnesiacgirl

Să ne rugăm la Domnul, atât ne-a mai rămas

Putere să ne dea, să trecem peste iarnă

Şi când zăpada albă începe să se cearnă

Doar gândurile  negre,  la noi mai fac popas.

 

Priviri înceţoşate , tulburătoare, reci

Asta  întâlneşti la slujbă, acasă sau pe drum

Nu mai e bucurie, culoare sau parfum

Şi visurile tale spre alţii,  le petreci.

 

Eu ştiu că traiul meu e dus la jumătate

Dar grija mă ucide,  pentru copii, nepoţi

Nu pot să se descurce, prea greu împing la roţi

Le curge existenţa  în  forme  expirate.

 

Suntem poporul care,  a spart dreapta  oglindă

Ce ne arăta  întregi,  la minte şi  simţire

In două părţi tăiată, pierdută din gândire

Noi am ucis speranţa,  ce  foc s-o mai aprindă ?

 

Ne poartă suferinţa, pe căi de ea ştiute

Noi suntem condamnaţii, care nu vor să moară

Ne-am  tăvălit în apa cea rece şi murdară

Cernite  existenţe, ce au rămas   vândute.

14 comentarii leave one →
  1. Decembrie 8, 2009 2:10 pm

    Excelente versurile acestea – „Suntem poporul care a spart dreapta oglindă

    Ce ne arăta întregi la minte şi simţire

    In două părţi tăiată, pierdută din gândire

    Noi am ucis speranţa, ce foc s-o mai aprindă”… Cum facem să înviem speranţa din morţi?

  2. Decembrie 8, 2009 2:23 pm

    Aş însoţi rugăciunea şi cu ceva acţiune…

  3. maminineta permalink*
    Decembrie 8, 2009 3:23 pm

    Criss ce sa mai zic…Incotro ne indreptam ?

  4. maminineta permalink*
    Decembrie 8, 2009 3:23 pm

    Vania,speram sa fim mai multi cu gandirea pozitiva.

  5. Decembrie 8, 2009 5:25 pm

    eu zic sa avem rabdare …putina cat ne-a mai ramas!!

  6. maminineta permalink*
    Decembrie 8, 2009 7:05 pm

    Mami,tot avem rabdare…pina cand ?

  7. Decembrie 8, 2009 9:38 pm

    Mami, am venit la tine sa iau apa vie!
    Mami, sunt 10 ani! O vesnicie…

  8. maminineta permalink*
    Decembrie 9, 2009 8:55 am

    Primadona, dezamagire este pretutindeni in tara,sarac sau bogat nimeni nu stie cu ce ne vom confrunta in viitorul apropiat.Deja la noi se amana salariile,se intarzie ratele pe la banci,nu mai e de lucru pentru anul urmator, tot omul e necajit,acru,artagos,ganditor, nu-l mai intereseaza sarbatorile.Am luptat mereu in viata, dar acum nu prea mai am putere.Dar… trebuie sa rezistam, pentru copii nostrii care nu au nici o vina, pentru nepotii ce vor veni in lumea asta de care noi ne-am batut joc, dupa vreme rea trebuie sa vina si vreme buna chiar daca unii dintre noi nu o s-o mai apucam.

  9. Decembrie 9, 2009 2:00 pm

    Cam gri de data asta mami. Ca tot omu din cand in cand. Las ca ne-o veni noua, ca popor, mintea la cap vreodata. Daca nu, aia care se lupta cu sistemul in orice fel, fie mor neimpacati, fie mor cu el (sistemul) de gat. E si asta o pitica alinare. Om vedea.

  10. maminineta permalink*
    Decembrie 9, 2009 2:12 pm

    Aline mami, afara ploua,ne inchidem in noi pentru o perioada de timp.Poate trece…

  11. amnesiacgirl permalink*
    Decembrie 9, 2009 6:00 pm

    „Afara ploua!”, corect. O sa tot ploua in urmatorii 5 ani.

  12. Decembrie 14, 2009 6:46 pm

    Afara ploua cu apa de ploaie, cum e firesc. La noi ploua cu rahat… cum e firesc iar. Vand umbrele! 🙂

  13. maminineta permalink*
    Decembrie 15, 2009 8:53 am

    Alin, acum ninge si acopera cu alb toata uraciunea.

Trackbacks

  1. Priveghi « Maminineta's Blog

Lasă un răspuns

