Skip to content

OFERTĂ

Noiembrie 25, 2009

Foto Amnesiacgirl

Prea-s obosit şi  lupta,  acum e tot mai grea

În faţa mea s-au strîns poveri prea multe

N-am nici un ajutor şi  parcă aş vrea

Să am pe cineva să mă asculte.

 

Deşi nu-s prea mulţi ani de abia îi  duc

Picioarele mă dor, când plouă afară.

Nimic nu fac,   cei care conduc

Şi mi se pare mult,  până la vară.

 

De noi depinde ce vom putea strânge

Un gând curat şi –o minte sănătoasă

De vom greşi, nepoţii toţi  vor plânge

Şi vor uita cuvâtul sfânt,,acasă,,

 

Imaginaţi-vă un drum pustiu

Spre care să priviţi de aici- nainte

Vreau o zvâcnire,  încă nu-i târziu

Alegeţi oameni buni un  preşedinte.

 

Vedem că oferta nu ne satisface

E prea târziu,  nu poţi să faci nimic

Dar dintre doua rele,  ai mijloace

Să alegi de  eşti deştept, pe cel mai mic.

 

 Vă pregătiţi   rotirea,  vă luaţi   zborul

Un univers rotund se primeneşte

 Să nu uitaţi  nicicând că viitorul

Doar pentru lucrul bun, vă  păsuieşte.

 

 

 

 

 

6 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 26, 2009 12:14 pm

    Care preşedinte? Aceasta este întrebarea… Şi unul şi celălalt au prestaţii lamentabile… Lupta pentru ciolan triumfă din nou…

  2. maminineta permalink*
    Noiembrie 26, 2009 12:56 pm

    Criss,viata toata e un sir lung de compromisuri.Degetele unei maini nu sunt la fel, speram la mai mult, dar ne multumim si cu putinul pe care-l primim.

  3. Noiembrie 26, 2009 1:22 pm

    eu nu m-am mulţumit NICIODATĂ cu ‘puţin’
    asta-i o veşnică ‘neputinţă’, ne ‘mulţumim cu puţin’
    de ce? redu-i la condiţia lor, ce au ‘în plus’?
    revoltător… asta pentru că ‘suferim de tare’ pe care ne încăpăţînăm să ni le cultivăm dînd vina pe ‘soartă’… cu etc-ul
    e mai simplu şi mai comod decît să ne schimbăm, noi, fiecare
    singur nu poţi nimic, decît să te ‘agiţi ca sifonul’ şi ceilalţi să te compătimească acordîndu-ţi ‘indulgenţe’
    şi… las’ că face altul, ori… lasă-l pe el să facă că dacă-i ‘iese’ îl sprijinim şi noi, dacă nu… aia cu ‘săracul visător de cai verzi pe pereţi’
    offf…
    m-am plictisit de asta cu ‘să alegem răul cel mai mic’
    nu, nimic n-are vre-o şansă să se schimbe ‘aşa’, în timpul vieţii noastre 😦
    şi… cum zic cei cu Biblia… ‘poporul trebuie plimbat prin pustie’ încă mulţi ani
    nu apucăm să vedem ce o să fie, suntem doar un lung şir de ‘generaţii de sacrificiu’, asta şi pentru că aşa ‘am ales’ să fim 😦
    dacă aşa ne educăm (şi) viitorul…
    bine că (eu)ştiu… EI nu-s aşa, aşa să ştii 😉

  4. maminineta permalink*
    Noiembrie 26, 2009 2:11 pm

    Cella, eu stiu ca ai dreptate,dar deja m-am saturat,le iau cum vin. Am citit la Lavinia Stefan un post foarte bun,e nemultumita total,tineretul tot este asa, dar eu nu mai pot sa lupt,puterile mi-au scazut,m-as aseza,nu mai pot merge pe varfuri.

  5. Noiembrie 26, 2009 8:39 pm

    lupta înseamnă în accepţiunea mea să fiu EU!!! fără frici, laşităţi, doar EU şi atît, aşa cum sunt
    deci: doar ‘stau’, nu ‘mă bat cu nimeni’ 😆
    sunt tolerantă în intoleranţa faţă de…
    sunt atentă la mine şi la tot ce mi se întîmplă, fac bindacă pot, spun dacă nu pot
    nu mint, nu sunt ca EI!!!
    de fapt, pe scurt, cred că aşa ‘lupt’: făcînd ce am învăţat de la MAMA, BUNICA şi DASCĂLII mei… asta-i ‘lupta’ mea
    ZILNICĂ!!!
    a, toate cu multă şi nesfîrşită iubire de oameni(oricum ar ‘suna’ e chiar adevărat)
    te îmbrăţişez, ştiu bine că POŢI!!!:)

  6. maminineta permalink*
    Noiembrie 26, 2009 9:21 pm

    Cella,imi strang puterile risipite pe drumuri,adun vorbele cazute pe asfalt, incerc sa indrept o poteca ce duce spre mai bine.Ma ridic…

Lasă un răspuns

