Skip to content

Candela

Noiembrie 20, 2009

 

Să aprindem candela pentru popor

Să batem clopotul înspre ştiinţă

Ne arde tare al fiinţei noastre dor

S-a  consumat  timpul pentru căinţă.

 

Priviţi spre cer la norii coloraţi

Ei ne arată tuturor schimbarea

De generaţii vom fi acuzaţi

De nu vom auzi acum,  chemarea.

 

O mănă întinsă, altă mână prinde

Şi hora bunăstării vom începe

Din linişte vor izvorî  colinde

Oricare om, îndemnul-l va pricepe.

 

Care din noi doreşte jugul iară ?

Cine îndemnu-acesta nu-l aude ?

De ce în viitor să fii  povară ?

Şi să uităm că-n lume avem  rude.

 

O candelă aprinsă  pentru vii

O rugăciune spusă-n prag de seară

Un gând curat ce zboară spre copii

Să-nlocuiască viaţa noastră  amară.

 

Întinde-ţi mâinile, a noastră-i hora

Pământul e bogat şi apa pură

Să dăruim speranţă tuturora

Şi vieţii să-i croim altă  turnură.

 

12 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 20, 2009 11:31 am

    Doamne-ajuta! 🙂
    Schimbare sa fie, ca altfel e jug – inteleg ca nu votezi cu cel aflat inca in functie… iar asta chiar ca-mi aprinde toate candelele bucuriei 🙂
    O zi frumoasa si tihnita! 🙂

  2. maminineta permalink*
    Noiembrie 20, 2009 12:12 pm

    Lavinia mami, în viaţă nu sunt numai rele, doar că nouă oamenilor trebuie cineva să ne deschidă ochii.Se poate trăi şi bine în bunăstare, linişte şi pace.Depinde doar de noi.Cei care nu văd zilele astea bine,să le dăruim ochelari, numai aşa ne putem schimba viaţa. Îţi doresc să fii fericită în drumul tău.Cu bine.

  3. Noiembrie 20, 2009 2:55 pm

    eu le-am „dat” si mai dau… ca am de unde 😆
    Doamne ajuta, sa fie primit!

  4. maminineta permalink*
    Noiembrie 20, 2009 3:09 pm

    Cella,sa ne ajute bunul Dumnezeu sa izbutim.

  5. Noiembrie 21, 2009 9:09 pm

    Da-ne Doamne gandul cel bun sa facem ce trebuie la urne! Doamne ajuta!

  6. Noiembrie 21, 2009 10:44 pm

    seara buna
    sa speram ca lumina acestei candele chiar va fi vazuta si caldura ei chiar simtita…
    numai bine!

  7. maminineta permalink*
    Noiembrie 22, 2009 2:04 pm

    Nea Costache, eu votai pentru scimbarea in bine a tarii,sa speram ca asa o sa fie.

  8. maminineta permalink*
    Noiembrie 22, 2009 2:06 pm

    Flavius,pentru copii care nu au nici o vina si pentru care noi luam decizii, pentru ei sa aiba o viata decenta.

  9. Noiembrie 23, 2009 7:17 am

    Sarut mana Maminineta si buna dimineata! Iata ca Geoana intra in turul doi. Spre dezamagirea mea, Antonescu a dovedit ca nu stie sa piarda, nerenuntand la insultele din campanie. Poate cand oboseala acumulata in campanie va trece, va discerne cum trebuie cui sa dea voturile. Ne ramane sa ne mobilizam din nou pe 6 decembrie si in mod cert, Mos Nicolae ne va aduce un nou Presedinte care, speram noi, va aduce mult dorita normalitate in tara asta a noastra necajita! Sa ne ajute Dumnezeu! Sarut mana!

  10. maminineta permalink*
    Noiembrie 23, 2009 8:52 am

    Nea Costache,sunt dezamagita.Procentele astea nu stiu cit sunt de corecte.Cert este ca s-a furat.
    Sa vedem pe 6 decembrie ce o sa fie.

  11. Noiembrie 23, 2009 11:34 am

    E cam murdar totul! Sunt dezamagita. Oricata emotie avea, Geoana trebuia sa vorbeasca liber. Antonescu a injurat urat de tot. Am facut labiolectura si mi-a fost rusine de ce am vazut. Totul a fost la el un spectacol de baiat jmecher? Urmeaza oare acum sa se dea cu Base cel Rau? Oare o sa pupe unde a scuipat? Sa ti aprinsa candela draga Mami!

  12. maminineta permalink*
    Noiembrie 23, 2009 2:06 pm

    Primadona,o sa tin aprinsa candela rabdarii mult timp, daca nici in al 12/lea ceas nu vom sti sa alegem din doua rele pe cel mai mic.

Lasă un răspuns

