Skip to content

Reţetă

Noiembrie 17, 2009

 

 

Foto : Adi Hădean

Pluteşti pe-o mare de melancolie

Afară-i rece, umed şi te doare

Întrebi  mereu, dar cine să mai ştie

Semne să pună iar prin coridoare.

 

Te rătăceşti uşor de n-ai un ţel

Spre care gândul bun să te conducă

Dăcă nu ai, urmează un model

Ca vorbele prea dure să traducă

 

Reţeta singur, poţi s-o ajustezi

Ingrediente pot fi pe  tarabă

Ca viaţa fără pată s-o păstrezi

Tu orice zi să n-o petreci în grabă.

 

Să iei un dor ce-i presărat duios

Cu-n strop de fericire  de copil

Amesteci foarte încet de sus în jos

Rămâi în compozitie subtil.

 

Păstreză tinereţea în gândire

Acopere-o cu bunul simţ de ai

Mai pune-o licărire de privire

Şi ai în suflet  ceea ce doreai.

 

O farfurie plină cu de toate

Ce face omul bun şi răbdător

Scuteşte viaţa asta de păcate

Şi eşti senin, curat, prevăzător.

 

 

16 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 17, 2009 5:59 pm

    Aoleu, mami, de mai pui poze din astea… se duce naibii cura-mea-de-incercat-sa-dau-burta-jos…
    🙂

  2. maminineta permalink*
    Noiembrie 17, 2009 7:32 pm

    Al 2 lea ,stiu cum e si pe mine ma depaseste situatia.

  3. Noiembrie 17, 2009 8:20 pm

    imi place mult:-)

  4. Noiembrie 17, 2009 10:35 pm

    mămăligă cu portocale? wow 😆
    cred că ‘nu stric mămăliga’
    Adi nu se supără
    da’ ‘reţeta’ am copiat-o 😉
    „O farfurie plină cu de toate

    Ce face omul bun şi răbdător

    Scuteşte viaţa asta de păcate”
    deşi… cam rar să-i fi reuşit perfect cuiva, din cîte ştiu
    da’… ce ştiu eu?
    pup şi sper că a reuşit măcar în cazul tău, mă gîndesc că n-ai fi ‘dat-o dacă nu era aşa 😆

  5. Noiembrie 17, 2009 10:42 pm

    E post… 🙂
    Trecem pe varză, cartofi, mere. Scoateţi friptura aia de-acolo că-mi vin gânduri păcătoase şi o iau spre frigider. Arta poetică în arta culinară. Nu m-am gândit, recunosc.

  6. Noiembrie 17, 2009 11:07 pm

    carniiiiiița!!!!!!!

  7. maminineta permalink*
    Noiembrie 18, 2009 9:07 am

    Adi mami,cititorii poftesc.

  8. maminineta permalink*
    Noiembrie 18, 2009 9:10 am

    Cella, Adi gateste pentru toata lumea, eu nu il laud,dar priveste fotografiile,parca te saturi.

  9. maminineta permalink*
    Noiembrie 18, 2009 9:12 am

    Gabriela,ar trebui sa tinem postul,pentru curatirea trupului,dar tentatia e mare.

  10. maminineta permalink*
    Noiembrie 18, 2009 9:13 am

    Trex mami,orice sa fie dar cu carne…

  11. Noiembrie 18, 2009 11:49 am

    „Să iei un dor ce-i presărat duios

    Cu-n strop de fericire de copil

    Amesteci foarte încet de sus în jos

    Rămâi în compozitie subtil” – ehe, ce reţetă… Toţi ar trebui să devenim bucătari în astfel de condiţii…

  12. maminineta permalink*
    Noiembrie 18, 2009 12:12 pm

    Criss mami, tu stii prea bine despre ce vorbesc eu acum.Traiesti o fericire pe care unii doar o banuiesc.

  13. Noiembrie 18, 2009 4:54 pm

    Iara ai dat lovitura Mami draga! M-ai atins la sufletel. Multumesc lui D-zeu pentru prietenii mei din eter.

  14. maminineta permalink*
    Noiembrie 18, 2009 7:15 pm

    Primadona, din pacate suntem din ce in ce mai putini cei carora le plac asemenea versuri simple.

  15. mihaella1 permalink
    Noiembrie 19, 2009 4:23 pm

    Foarte bine arata reteta dvs. d-na Maria.

  16. maminineta permalink*
    Noiembrie 19, 2009 4:32 pm

    Mihaela,toata lumea ar trebui sa incerce o asemenea reteta,sa fie fericire generala.Din pacate,multi incurca ingredientele si se vede rezultatul.

Lasă un răspuns

