Skip to content

TIMPUL PIERDUT

Noiembrie 13, 2009

 

Oameni buni să ţineţi minte

Timpul măsoară şi aşează

Nici un fel de rugăminte

Clipele nu le păstrează.

 

Fură unul o secundă

Ce o preţuieşte foarte

N-are unde s-o ascundă

Pătimeşte pân la moarte.

 

Nu poţi rupe pentru tine

Un crâmpei  de timp rebel

Când tu crezi că-ţi este bine

Te trezeşti tot fără el.

 

În clepsidră l-am închis

Dar el curge şi nu-i pasă

N-ai şanse  să şii precis

Clipa  cea mai preţioasă.

 

Sfatul meu e pentru toţi

Uitaţi ura pentr-o clipă

Gândiţi-vă la nepoţi

Nu faceţi de timp, risipă.

 

8 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 15, 2009 2:16 pm

    Excelent, asta simt in fiecare clipa: …
    În clepsidră l-am închis
    Dar el curge şi nu-i pasă
    N-ai şanse să şii precis
    Clipa cea mai preţioasă.

  2. maminineta permalink*
    Noiembrie 15, 2009 7:35 pm

    George, suntem trecatori pe acest pamant.Parca nu simt ca ma bucur destul.Mereu imi lipseste ceva.Timpul nu tine seama de nimic, el curge si noi imbatranim.Numai bine sa fie pentru toti.

  3. Noiembrie 16, 2009 5:00 pm

    Esti Doamna mea preferata! Timpul pe care il petrec cu tine nu e pierdut ci castigat. Sa traiasca muza.

  4. maminineta permalink*
    Noiembrie 16, 2009 6:42 pm

    Primadona,imi sapi cuvinte de dor pe inima de imi trece boala.

  5. Noiembrie 16, 2009 9:33 pm

    Zeci de pupici si o imbratisare calda pentru tine.

  6. maminineta permalink*
    Noiembrie 17, 2009 8:52 am

    Primadona, esti o dulce.Deja ma simt mult mai bine.

  7. Noiembrie 17, 2009 3:09 pm

    trebuie sa stim ca fiecare clipa conteaza…numai ca asa cum ai zis si tu parca tot timpul ne lipseste ceva…..poate n-ar trebui….dar asta ne ajuta sa mergem mai departe…..tot timpul cautam sa mai adaugam ceva fericirii noastre….insa timpul nu e de partea noastra si ajungem sa ne grabim si sa uitam sa ne bucuram….

  8. maminineta permalink*
    Noiembrie 17, 2009 3:14 pm

    Iulia mami, ne e dor de clipele noastre fericite, vrem sa petrecem mai mult timp cu cei dragi,dar ne grabim mereu si uitam esentialul.La plecare nu luam cu noi decat amintiri.

Lasă un răspuns

