Skip to content

Codru

Noiembrie 2, 2009

Foto: Adi Hadean

 

Arămiu covor de toamnă

Aşternut peste pădure

Ochii noştii îi  condamnă

Frumuseţea să  îndure.

 

Codru falnic  de astă vară

Plin de-atâtea cântătoare

Vântul frunzele-i  doboară

Le aşterne şi dispare.

 

Linişte şi pace parcă

Ai sta –n codru să te-aduni

Timpul vrei să se întoarcă

Când pe aici eram stăpâni.

 

Pasul tău cu teamă trece

Covorul să nu-l destrame

Ghinde, ochiul le petrece

Poze să le pui în rame.

 

O brânduşă  fără teamă

Printre frunze înfloreşte

Timpul când nu-l iei în seamă

Repede te veştejeşte.

 

7 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 2, 2009 2:50 pm

    Miez de zi patruns de-o raza
    (Ce-i a soarelui fecioara)
    Coloreaza-n codru-o frunza
    Ce grabita-apoi coboara

    Vantu-o ia, o poarta-n brate
    Si-o aseaza-ntre surate
    Cand pe cer, un stol de rate
    Se grabesc spre tari uitate

    Codrul si-ambracat vesmantul
    Colorat, apoi in soapte
    Vantu-acopera pamantul
    Cu un strat de frunze moarte

    Un sterjar batran priveste
    La minunea colorata
    Veveritei ii sopteste:
    „Toamna asta-i minunata!”

  2. maminineta permalink*
    Noiembrie 2, 2009 3:35 pm

    Al 2 lea,o completare deosebita.

    Vântul meu din poezie
    E mai rece azi, se pare
    Dacă vrea aşa s-o ţie
    Îngheţăm pân la votare…

  3. Noiembrie 2, 2009 3:41 pm

    🙂

    adevarat

  4. Noiembrie 2, 2009 6:46 pm

    nu-ngheţăm, că n-avem ‘voie’
    suntem ‘pregătiţi’ şi mulţi(nu muţi 😆 ) 😉
    ne-ncălzim la o brînduşă
    şi votăm … să-i vedem duşi 😆
    n-am găsit altă rimă, să trăiţi … 😆
    minune! am şutit brînduşa ta dar îţi dau dacă vrei alte multe înapoi, eu am cîmpuri întregi şi-s proaspăt fotografiate, de mîna mea, minuni violet: clopoţei spre cer 😆
    rugăciune şi gînd cald şi bun

  5. maminineta permalink*
    Noiembrie 2, 2009 7:47 pm

    Cella, bradusa nu-i a mea este a lui Adi HADEAN, el a fotografiat-o duminica.Stiu ca ai campuri intregi,le-am vazut, sunt intradevar o frumusete.O seara buna si o noapte cu vise .

  6. Noiembrie 3, 2009 11:28 am

    Bună ar mai fi o plimbare la pădure…

  7. maminineta permalink*
    Noiembrie 3, 2009 11:45 am

    Criss, pentru voi da, dar pentru noi s-a lasat deja frigul.

Lasă un răspuns

