Skip to content

Viitor

Septembrie 2, 2009

Foto: Amnesiacgirl

Hai să lăsam tristeţile deoparte

La viitor să ne gândim puţin

Să tragem linia care desparte

Viaţa frumoasă,  de un crud destin

Să ne imaginăm o lume bună

Care trăieşte-n linişte şi dor

Când eşti căzut, toţi să-ţi întindă o mână

Fără să ştii,  să-ţi dea un  ajutor

Spirala vieţii o urcăm cu greu

Aşa e timpul nostru cel prezent

Să părăsiţi prieteni un careu

Ce l-am primit drept unic testament

Şi drumul desfundat plin de noroi

Noi să-l pavăm cu piatra de pe munte

Curaţi, cinstiti, plini de speranţă-apoi

Să traversăm a neputinţei punte

În toamna asta să privim la cer

În ruga noastră, binele să fie

Suntem prea treji.Nu-i loc pentru mister

Sărbătorim  o nouă Românie.

12 comentarii leave one →
  1. Septembrie 2, 2009 10:02 am

    Aşa, ca exerciţiu de imaginaţie, poate fi concepută şi o lume mai bună…

  2. neuronos permalink
    Septembrie 2, 2009 10:08 am

    salut

    cica viitorul este compus si din ce facem noi in fiecare zi

    cu respect

  3. maminineta permalink*
    Septembrie 2, 2009 10:30 am

    Vania, noi nu mai avem putere,poate o s-o conceapa copii nostrii.

  4. maminineta permalink*
    Septembrie 2, 2009 10:32 am

    Ai dreptate Neuronos, mai ales din ce facem noi in fiecare zi.Multumesc de vizita .Te mai astept.

  5. Septembrie 2, 2009 2:45 pm

    Draga mea Maminineta, eu acum am ramas fara speranta. Foarte frumoase versurile tale,dar eu nu mai cred nimic. Tocmai acum am auzit o stire cum ca Olanda nu l-a primit pe Diaconescu, ministru de ex..Eh…Cred ca vor fi vremuri si mai grele, din pacate.

  6. maminineta permalink*
    Septembrie 2, 2009 3:53 pm

    Primadona,e adevarat ca nu prea avem alternativa la guvernare,avem oameni destepti in Romania,dar sunt asa destepti ca se tin si departe de politica.Poate-i da bunul Dumnezeu unuia gandul cel bun si ne scapa de saracie.Tu stii, speranta moare ultima.

  7. Septembrie 2, 2009 8:46 pm

    „În toamna asta să privim la cer

    În ruga noastră, binele să fie

    Suntem prea treji.Nu-i loc pentru mister

    Sărbătorim o nouă Românie” – salut cu drag eventuala nouă Românie…

  8. maminineta permalink*
    Septembrie 2, 2009 10:16 pm

    Criss,daca noi toti credem cu tarie ca o sa izbutim, asa o sa fie.Dorim doar bine pentru toti.

  9. Septembrie 2, 2009 10:22 pm

    Am mai citit pe un blog despre o NOUĂ ROMÂNIE, s-a construit o comunitate care cuprinde deja 6500 de români.

    Încep să cred că voi trăi să văd o NOUĂ ROMÂNIE, sper, îndrăznesc…

    Te îmbrăţişez cu mare drag!

  10. maminineta permalink*
    Septembrie 2, 2009 10:47 pm

    Geanina, voi sunteti tineri, trebuie neaparat sa luptati pentru drepturile voastre si ale copiilor vostri. Noua ne-a trecut faina prin ciur, suntem invatati cu greul,dar macar voua sa va fie mai bine.Sa va dea bunul Dumnezeu putere sa treceti peste toate si sa invingeti.Noi va tot impingem de la spate.

  11. Septembrie 3, 2009 10:27 am

    Mai bine optimist, decât pesimist, nu?
    Săru’ mâna pentru doză. 🙂

  12. maminineta permalink*
    Septembrie 3, 2009 11:44 am

    Adi, incercam si noi sa traim cu iluzii.

Lasă un răspuns

