Skip to content

Să ne dăm seama

August 27, 2009

Foto : Amnesiacgirl

Mereu dorim un tratament aparte

Ne doare când suntem neînţeleşi

Descoperim trăind aceiaşi carte

Pe cei care-i  voiam a fi aleşi

 

Fugind după ideile măreţe

Le ajunge câte unul dintre noi

Şi le păstrează nevrând să înveţe

Urmaşii cum să scape din noroi

 

Pândind căderea lumii în neant

Mai stau câţiva în aşteptare încă

Considerând  că locul nu-i riscant

Deşi-i lâng-o  prăpastie adâncă

 

Mai e un pic şi seama ne vom da

Greşala vom vedea-o şi vom plânge

În lacrimi calde, toţi ne vom scălda

Fără folos,  am dat  tribut de sânge

 

Un drum fără culoare de alegi

Chiar dacă-i drept, îţi trebuie lumină

Din curcubeul de pe cer dezlegi

Culoarea care n-are nici o vină.

 

Dacă citind îţi pui o întrebare

Dacă răspunsul poţi să îl găseşti

Adună de la toţi din buzunare

Ideile rămase româneşti.

 

 

6 comentarii leave one →
  1. August 27, 2009 2:55 pm

    „Un drum fără culoare de alegi

    Chiar dacă-i drept, îţi trebuie lumină

    Din curcubeul de pe cer dezlegi

    Culoarea care n-are nici o vină” – mi-au plăcut şi versurile şi fotografiile cu care le-ai trimis către noi…

  2. August 27, 2009 3:52 pm

    servus…
    dac-am putea aduna toate ideile alea… daca nu am plinge degeaba… daca nu am plinge noi, ăştia care nu ar prea trebui să plîngem!…
    toate cele bune!

  3. maminineta permalink*
    August 27, 2009 7:15 pm

    Cris, mi-ar place sa scriu numai despre lucruri minunate, despre bucurie, despre speranta ma opreste insa realitatea.

  4. maminineta permalink*
    August 27, 2009 7:16 pm

    Flavius, poate plansul nostru o sa innece caile celor fara suflet si ratiune.Sa speram.

  5. August 28, 2009 1:22 pm

    Mami, ma coplesesti de fiecare data, dar mai ales acum. Sunt suparata pe mine ca nu am si eu talent. Ai scris o poiezie asa de frumoasa…
    Astept detalii despre sambata! tot, tot, tot. Multi pupici pentru poeta mea preferata.

  6. maminineta permalink*
    August 28, 2009 2:16 pm

    Primadona, sunt pe baricade simbata,o sa va povestesc tot.Deja s-a facut curatenie in oras. Pe maine.

Lasă un răspuns

