Skip to content

Ai primit ? Dăruieşte mai departe

August 17, 2009

Primit de la Alin Pamflezistul il daruiesc prietenilor mei:

1.Mihaela, pentru ca tine pasul

2.Mitrut Stanoiu – pentru atitudine

3.Adi Hadean-pentru retete delicioase

4.Primadona-pentru ca vindeca rani

5.Geocer-pentru ca spune tot

6.Marius Mina-radiografiaza corect societatea romaneasca

7.Ruxandra Lungu-ne spune ce ne asteapta

8.Amnesiacgirl -pentru fotografie

9.Alex Mazilu-pentru fotografie

10.Ana Usca-pentru o liniste nemasurata

Reguli însoţitoare, simple:


1. sa-l afisezi pe pagina ta
2. sa afisezi link-ul celui ce te-a premiat
3. sa dai premiul mai departe la 10 persoane
4. sa anunti premiantii, printr-un comentariu!
5. sa te bucuri de el!!!

7 comentarii leave one →
  1. August 17, 2009 6:59 pm

    Cum adica spun tot?

  2. maminineta permalink*
    August 17, 2009 10:33 pm

    Geo, adica povestesti frumos si mie imi plac asa mult povestile tale,ex.concediul tau, m-a bucurat de parca as fi fost si eu acolo.Adica e de bine.Si zau nu stiu de ce comentariile mele la tine nu ajung, mai incerc.

  3. August 18, 2009 1:50 am

    Felicitări pentru premiu! Geocer pare un pic nelămurit… Dar aşa este, spune tot…

  4. maminineta permalink*
    August 18, 2009 5:33 pm

    Cris, Geo e o persoana cu calitati deosebite. Faptul ca imparte si cu altii ce stie, ce vede, ce aude e un lucru minunat.Eu de ex.nu cred c-o sa ajung vreodata in Croatia.Ii multumesc lui pentru fotografii si descrieri.

  5. August 20, 2009 2:20 am

    http://sutu.ro/2009/08/20/elena-iti-iau-o-inghetata-daca-mergi-la-comisie/

    Sa-i dam o inghetata. Poate ii trece frica de Comisie! 🙂

  6. August 23, 2009 12:57 pm

    Va multumesc frumos pentru aceste cuvinte care mi-au mers drept la inima.

  7. maminineta permalink*
    August 23, 2009 1:34 pm

    Geo, nu e nimic fals, cochetez mereu numai cu adevarul, minciunile si lingusirile nu au importanta pentru mine.Sa ai o zi buna.

Lasă un răspuns

