Skip to content

Nehotărâre

August 6, 2009

Foto: Amnesiacgirl

Trenul tău,  acum e-n gară

Şi de nu te urci în el

Vei  simţi viaţa  povară

Când nu urmăreşti un ţel

 

Mai ai timp două minute

Prinde trenul nu mai sta

Chiar dacă ai mici dispute

Ele se vor rezolva

 

Trenu-acesta te va duce

Viaţa să n-o iroseşti

De nu-l iei,  într- o răscruce

Singură,  te rătăceşti

 

De vrei totul pentru tine

Intr-o zi vei avea mult

N-o să te mai poţi abţine

Să fii veşnic un adult

 

Viaţa merită trăită

Acum sunt frumoşii ani

Urcă acum,  fii fericită

Nu te mai gândi la bani

 

Timpul nu te mai aşteaptă

Poţi să-l furi numai odată

Hotarârea  cea mai dreaptă

E pe fruntea ta săpată.

 

13 comentarii leave one →
  1. August 6, 2009 4:24 pm

    „Trenul tău, acum e-n gară

    Şi de nu te urci în el

    Vei simţi viaţa povară

    Când nu urmăreşti un ţel” – de foarte multe ori pierdem ultimul vagon…

  2. maminineta permalink*
    August 6, 2009 8:09 pm

    Cris,stam prea mult pe ganduri, nehotarati asta e si ne pare rau.

  3. August 7, 2009 8:52 am

    am pierdut destule „trenuri” să ştiu că important este să nu-mi petrec tot restul timpului rămas regretîndu-le
    de-o fi mocăniţă, rapid ori personal… mă uit unde sunt şi încerc să-mi fac şederea bună… nu suntem toţi aleşi, să călătorim în trenuri pe pernă de aer

  4. maminineta permalink*
    August 7, 2009 9:41 am

    CELLA-ai dreptate si trenul meu a mers mai incet,daca m-as fi grabit as fi prins un rapid,dar n-am facut-o.Incerc sa supravietuiesc in aceasta lume care se schimba de la o zi la alta.

  5. August 7, 2009 12:17 pm

    frumos !….

  6. maminineta permalink*
    August 7, 2009 1:15 pm

    Alex multam de vizita.Numai bine.

  7. August 7, 2009 9:58 pm

    Cella a vorbit exact pe limba mea.
    Iubesc „mocăniţele”, sunt din alt timp… Ca şi mine… Sper să prind una, să trăiesc viaţa aşa cum zic versurile.

  8. August 7, 2009 9:58 pm

    Iar sunt în spam. :((

  9. August 10, 2009 10:09 am

    Maminineta, eu, de multe ori in viata am reusit sa prind trenul care trebuia, uneori, chiar si-n ultimul vagon dar m-am suit si in trenuri care m-au dus in destinatii nebanuite. Alte trenuri, spre regretul meu, le-am pierdut si acelea nu au circulat decat o singura data. Felicitari pentru aceasta poezie frumoasa!

  10. August 10, 2009 10:56 am

    Adi ,o mocanita efoarte buna daca te duce la destinatie.

  11. August 10, 2009 10:58 am

    Nea Costache,viata nu e pentru toti la fel.Unii prind la fix trenul care trebuie, altii sunt nevoiti sa faca traseul cu mai multe schimbari.

  12. August 10, 2009 10:25 pm

    Oare e bine sa prindem un tren pentru o viata sau trebuie sa mai coboram pe ici pe colo? Frumos Mami. De unde a venit inspiratia? Parca simt un sentiment pozitiv.

  13. maminineta permalink*
    August 10, 2009 10:45 pm

    Primadona,citeodata trenul desi e rapid nu te duce in directia dorita si atunci e bine sa cobori si sa astepti un altul.Bine ai venit.

Lasă un răspuns

