Skip to content

Singuri

Iulie 14, 2009

Foto: Mimi din Noua Zeelanda

Pleci prea departe , te rupi cu greu, să înveţi carte, să ştii mereu şi nu-ţi ajunge un continent, în tot şi-n toate să fii prezent.Ai dus cu tine crâmpei de ţară, o iconiţă pe-o policioară şi mândru tare  prins de fior, spui româneşte ,, mie mi-e dor,,.Mi-e dor de mama ce-i plânsă-n prag, mi-e dor de  tată, mi-e dor de steag, mi-e dor de munţii mei româneşti, de ape limpezi şi de poveşti.Aici mi-e bine şi am de toate,spun ce gândesc, am libertate-am văzut lumea  din avioane şi m-am plimbat pe mări şi oceane, dar imi lipseşte glasul de mamă, plânsul ei tainic, iarăşi mă cheamă, mă doare parcă sufletul când,  un ciripit aud în gînd,  simt cum fiorul cald mă  apasă şi pe furiş duc gându acasă, plec la scăldat , apă de gârlă şi mănânc caş proaspăt de târlâ, duc la păscut  Joiana noastră, culeg pe câmpuri floarea albastră. Am tresărit, din vis revin, cu mâna dreaptă acum mă-nchin, să am putere să duc în spate , dulcea-amară singurătate, timpul să treacă să vin acasă, să-mi văd măicuţa , să stau la masă şi să-mi frământe în căpistere, pâinea cu lacrimi şi doruri grele.

10 comentarii leave one →
  1. Iulie 15, 2009 7:37 am

    Numai Bunul Dumnezeu ştie cum e mai bine, Mami. Aici, ce boala să faci? Bine, eu nu mi-am pierdut speranţa. Încă… 🙂

  2. maminineta permalink*
    Iulie 15, 2009 7:48 am

    Adi, ne ramane doar speranta ca se vor indrepta lucrurile la toamna.

  3. Iulie 15, 2009 9:13 am

    „Am tresărit, din vis revin, cu mâna dreaptă acum mă-nchin, să am putere să duc în spate , dulcea-amară singurătate, timpul să treacă să vin acasă, să-mi văd măicuţa , să stau la masă şi să-mi frământe în căpistere, pâinea cu lacrimi şi doruri grele – mi-au plăcut aceste cuvinte… Viaţa pe mare are farmecul ei, însă şi durerile ei…

  4. maminineta permalink*
    Iulie 15, 2009 9:58 am

    Cris, o perioada e bine pentru cei plecati dar intervine dorul de familie, de cei dragi care injumatateste bucuria unei vieti mai bune faurite dincolo.

  5. Iulie 15, 2009 1:49 pm

    Ce ne-am face fără dor, Maminineta?

  6. maminineta permalink*
    Iulie 15, 2009 1:58 pm

    Teo, tot omul are un dor, dar romanii au sute.

  7. Iulie 15, 2009 3:50 pm

    Oare va veni toamna? Nu stiu ce sa mai cred…Baiatului meu i se ofera 2500 EU pe luna, in Anglia, Germania sau Franta si continuarea studiilor. Ce sa ii spun, eu am 500 Eu pe luna. Vorbeam astazi cu un prieten care a lucrat in Canada pentru 50$ pe ora.

  8. Iulie 15, 2009 8:03 pm

    Scrie ceva frumos, sa citesc in fiecare zi, ca o rugaciune, sa simt ca nu-mi pierd speranta si energia. Se cam duc …

  9. maminineta permalink*
    Iulie 15, 2009 8:40 pm

    Primadona, stiu ca asa este, dar nu poti muta si casa, familia, locurile natale, acolo unde e bine. Trebuie sa ne unim toti sa facem tara asata sa mearga pe picioare, acum se taraste si ne oboseste pe toti.

  10. maminineta permalink*
    Iulie 15, 2009 8:42 pm

    George, ca noi toti , legata la ochi ma tarasc si eu prin viata asta .Cateodata mai zaresc un pic de lumina si atunci spun ce ma doare.Stiu, sunt multi asemenea mie, poate la toamna vedem unde sa punem stampila.

Lasă un răspuns

