Skip to content

Magazinul de vise

Iunie 30, 2009

Foto: Mimi -Noua Zeelanda

Visele la purtător, descifrate-n prag de seară pline ochi de un cald fior, cu miros de scorţişoară, adunate în mănunchi- suflet cu dureri amare, scapără luciri de stea în rubinul din pahare.Magazin non -stop de vise cumpără cine pofteşte,dă la schimb o îmbraţişare şi un zâmbet, mulţumeşte celui care din inimă a rupt puţin să dăruiască, bei izvorul de lumină scurs spre noi să ne- nplinească.Refăcând dorul cel mare, urci drumul spre curcubeu, din amestec de culoare, vei picta vise mereu.

Trubadur de timp şi spaţiu, aduni gânduri în neştire, primeneşti mai multe inimi, cu un vârf de ac subţire, sari în pajiştea de floare din durerea din inimă, rupi din razele de soare şi căldură şi lumină.Magazin de vise-ntregi iei la schimb dureri de mamă, plânsul ei cel chinuit şters cu-a timpului năframă, ţine porţile deschise pentru cei făr de noroc şi tu visele frumoase, dă-le, nu le ţine-n stoc.

8 comentarii leave one →
  1. Iulie 1, 2009 12:53 am

    La nevoie, iau şi din magazin vise, dar să-mi facă discount…

  2. Iulie 1, 2009 5:26 am

    Minunate aceste vise cu versuri in proza, de o frumusete fara seaman! Fie Maminineta ca toate visele sa ti le-mplinesti doar in schimbul unui zambet sau o imbratisare! Felicitari! sa ai o zi minunata!

  3. maminineta permalink*
    Iulie 1, 2009 7:35 am

    Vania e plin de vise, poate orcine sa-si aleaga cate doreste. Vise am descoperit foarte multe si in povestirile tale, pe care le urmaresc zilnic.Tu stii deja atatea lucruri, incat mi-e teama sa nu gresesc ceva comentandu-ti posturile.

  4. maminineta permalink*
    Iulie 1, 2009 7:36 am

    Nea Costache, noi toti visam, numai ca unii avem si ambitia implinirii acestor vise.

  5. Iulie 1, 2009 7:47 am

    Aş alege câteva vise concretizabile… 🙂

  6. maminineta permalink*
    Iulie 1, 2009 8:52 am

    Adi, sunt vise de toate felurile,dar sa nu uiti trebuie neaparat sa dai ceva la schimb.Poate fi si o durere.Magazinul o transforma.

  7. amnesiacgirl permalink*
    Iulie 1, 2009 11:04 am

    mai aveti ceva si pentru mine? Pe datorie, daca se poate:)

    Frumos poem!

  8. Iulie 1, 2009 11:41 am

    Dau vise pe datorie şi atunci când vei fi mare, să rămâi a mea mândrie, azi şi-n vremea viitoare.

Lasă un răspuns

